Rätt håll

Det går åt rätt håll för mig :) Det verkar som detta blir mitt år, det har börjat bra iaf :) Jag är så glad hela tiden :)

Idag hade vi sportlovsaktivitet på jobbet. Barnen fick gå tipspromenad, måla, fika och klappa på djuren :) Jag hade hand om reptilrummet och Hubbe (papegojan). Som tur va så var det "bara" 2 timmar vi hade det, men det räckte kan jag säga. Ca 100 barn som fråga, peta på en o drog i en. Efter dom 2 timmarna så var jag så jäkla trött och hjärnan kändes som mos :) 

Jag är så kär :) <3 Han är så go! 2 dagar innan alla hjärtans dag så kommer han hem till mig o överraskar mig med en bukett rosor :) Sen säger han "dom är bra när orden inte räcker till". Usch vad jag är glad att han hittade mig :) Vi tänker så lika oxå, eller jag börjar tro att han kan läsa mina tankar ;) Han förstår mig verkligen <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0