Min viktresa

För ca 8 månader sen så trodde jag verkligen inte att jag skulle stå här idag 28,5 kg lättare. Jag har fortfarande svårt att få in det, men ser ju skillnad på bilder och kläder.
Visst är det knasigt hur saker ändrar sig så :) 

Denna bild är 2 månader mellan och 5 kg skillnad, precis när jag hade börjat på gymmet o 2 månader efter:

Det händer lite även på muskelfronten fast det är låååång väg kvar:

Jag är iaf fruktansvärt stolt över mig själv, jag har visat mig själv o alla andra att jag kan!!

Fuck you till er som inte trott på mig, till er som fått mig att må dåligt och till er som bara tryckt ner mig!




Här är min resa i bilder hittills:

Hoppas ni får en toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0